Spadający śnieg za pomocą HTML 5 i JS
ja
odwiedził stronę internetową Stack Exchange Winter
http://winterba.sh/
Bash, naprawdę kocham padający śnieg! Moje pytanie brzmi, jak odtworzyć podobny efekt, który wygląda równie dobrze. Próbowałem odtworzyć kod, aby sprawdzić, czy mogę go zrozumieć, ale niestety bezskutecznie. JS jest nad moją głową. Trochę googlowałem i znalazłem kilka
przykłady
http://seb.ly/demos/JSSnow/snow3d.html
ale nie były tak eleganckie jak strona SE lub nie wyglądały zbyt dobrze.
Czy ktoś może podać instrukcje, jak odtworzyć to, co tworzy strona SE Winter Bash, lub miejsce, w którym mógłbym się dowiedzieć, jak to zrobić?
Edit:
Chciałbym odwzorować efekt jak najbliżej, czyli padający śnieg z płatkami śniegu oraz możliwość poruszania myszą i wprawiania myszką w ruch lub wirowanie.
Nie znaleziono powiązanych wyników
Zaproszony:
Aby odpowiedzieć na pytania, Zaloguj się lub Zarejestruj się
2 odpowiedzi
Anonimowy użytkownik
Potwierdzenie od:
zobacz to w akcji
http://loktar00.github.com/JQuery-Snowfall/
.
Połącz także z czystym źródłem js
https://github.com/loktar00/JQ ... ll.js
Zauważyłem, że otagowałeś pytanie HTML5 i Canvas, ale możesz to zrobić bez używania któregokolwiek z tych, tylko standardowe elementy z obrazami lub różnymi kolorami tła.
Oto dwie bardzo proste rzeczy, które właśnie dla Ciebie złożyłem. Moim zdaniem kluczem jest użycie sinusa, aby uzyskać ładny efekt falowania, gdy płatki opadają. Pierwsza wykorzystuje element canvas, druga używa zwykłych elementów dom.
Ponieważ jestem całkowicie zależny od płótna, oto wersja płótna, która moim zdaniem działa całkiem nieźle.
Wersja na płótnie
http://jsfiddle.net/loktar/UdyN6/
pełny ekran
http://codepen.io/loktar00/full/CHpGo
Pozycja standardowa wersja
http://jsfiddle.net/loktar/guexx/
Anonimowy użytkownik
Potwierdzenie od:
Możesz utworzyć klasę płatka śniegu w następujący sposób:
Czy jakoś tak. Następnie masz zegar, który dostosowuje kierunek każdego płatka śniegu o niewielką wartość na każdym kroku, a następnie oblicza nowe X i Y, biorąc pod uwagę prędkość i kierunek.
Trudno to wyjaśnić, ale w rzeczywistości jest to dość proste.