Exchange 2010: jak dodać kalendarz pokoju do OWA użytkownika?


Dodaliśmy kilku użytkowników jako delegatów do pokoi. Potrafią doskonale zarządzać kalendarzem pokoi. Jednak nie pojawia się na ich liście OWA Moje kalendarze.
Czy ktoś wie, jak to zrobić? Czy jest coś, co moglibyśmy zrobić po stronie serwera? Albo instrukcje, które moglibyśmy dać użytkownikom, aby zrobili to w OWA?
Zaproszony:
Anonimowy użytkownik

Anonimowy użytkownik

Potwierdzenie od:

Kliknij Udostępnij & > Dodaj kalendarz z paska narzędzi w widoku kalendarza w programie OWA.
Anonimowy użytkownik

Anonimowy użytkownik

Potwierdzenie od:

Otwórz kalendarz. Kliknij prawym przyciskiem myszy „Moje kalendarze” i przejdź do „Dodaj kalendarz ...”. Stamtąd możesz dodawać kalendarze innych użytkowników lub kalendarze sal.
Robię to na Exchange 2010 SP1 ... Nie jestem pewien, czy ta funkcja została dodana w SP1, ponieważ program OWA zmienił się nieznacznie między dodatkami Service Pack.

Aby odpowiedzieć na pytania, Zaloguj się lub Zarejestruj się