Ogranicz dostęp do lokalnych danych i aplikacji podczas uzyskiwania dostępu do pulpitu zdalnego
Potrzebujemy zdalnego dostępu do systemów klienckich (komputerów stacjonarnych), aby wykonywać rutynowe rozwiązywanie problemów, ale nie jest to bardzo bezpieczna metoda, ponieważ zapewnia lokalne dane personelowi konserwacyjnemu. Ponadto zespół pomocy technicznej ma poświadczenia ADMINISTRATORA umożliwiające logowanie się do systemów użytkowników końcowych. Inni użytkownicy nie widzą, co się dzieje w ich systemie, ponieważ ekran jest zablokowany podczas zdalnego dostępu do niego.
Czy istnieje sposób za pośrednictwem GPO, aby zażądać od klienta kilku dedykowanych identyfikatorów z ograniczonymi uprawnieniami i sprawić, by jednostka organizacyjna miała ograniczony dostęp do udziałów plików, dysków lokalnych, aplikacji itp.?
Przeszukałem fora Microsoft i wydaje się to możliwe, ale chciałem się upewnić, czy ktoś to zaimplementował.
Nie znaleziono powiązanych wyników
Zaproszony:
Aby odpowiedzieć na pytania, Zaloguj się lub Zarejestruj się
1 odpowiedzi
Anonimowy użytkownik
Potwierdzenie od:
Prośby o pomoc zdalną
http://technet.microsoft.com/e ... .aspx
lub użyj aplikacji do udostępniania ekranu, takich jak VNC, Intelliadmin, DameWare Utils i innych, których mogłem przegapić.