Skrzynka pocztowa niedostępna. Odpowiedzią serwera było & < imię.nazwisko@domena.com> Nie znaleziono użytkownika o tej nazwie & </firstname.lastname@domain.com>
Niedawno uaktualniliśmy witrynę internetową klientów z naszego serwera IIS6 do naszego nowego serwera IIS7 i czasami podczas wysyłania wiadomości e-mail pojawia się następujący błąd:
Mailbox unavailable. The server response was <firstname.lastname@domain.com> No such user here
Klient potwierdził, że adres e-mail, na który wysyła, jest ważny i istnieje.
Jakie mogą być inne przyczyny tego błędu?
Nie znaleziono powiązanych wyników
Zaproszony:
Aby odpowiedzieć na pytania, Zaloguj się lub Zarejestruj się
2 odpowiedzi
Anonimowy użytkownik
Potwierdzenie od:
Zawsze istnieje możliwość, że coś przeszkadza w dostarczeniu wiadomości. Na przykład, nasza poczta przechodzi przez naszego dostawcę usług internetowych i musimy wprowadzić do ich portalu wszystkie prawidłowe adresy e-mail, na które będziemy otrzymywać pocztę.
E-mail trafi na serwery naszych dostawców internetu, który sprawdzi, czy odbiorca znajduje się w bazie dozwolonych odbiorców, a jeśli nie, to odeśle wiadomość z podobnym
wprowadź NDR.
Po stronie klienta może również znajdować się urządzenie sprzętowe (filtrowanie spamu, program antywirusowy itp.), Które wysyła wiadomość w postaci niejasnej wiadomości o niedostarczeniu.
Podejrzewam jednak, że najprawdopodobniej adres e-mail to
naprawdę
nie istnieje.
Anonimowy użytkownik
Potwierdzenie od: