Javamail: poczta e-mail została pomyślnie usunięta z programu, ale nie została dostarczona w systemie Windows Server 2012 r2
Jestem bardzo skazany na ten problem.
Mój program pomyślnie dostarcza wiadomości e-mail z mojego komputera z systemem Windows 10 i systemu Windows Server 2012 R2 Essential, ale wysyła je przez dowolny inny
Wersje systemu Windows Server 2012
pojawia się jako pomyślnie wysłana, ale e-mail nie został dostarczony.
Wypróbowałem wszystkie kombinacje
SSL/TLS/brak uwierzytelniania
jak również wszystkie porty
465/587/26.
To jest kod, którego używam
String port = "26";
// Recipient's email ID needs to be mentioned.
String to = "*****@gmail.com";// Sender's email ID needs to be mentioned
String host = "mail.*****.com.pk";
String username = "sales@*****.com.pk";//change accordingly
String password = "*****";//change accordingly Properties props = new Properties();
props.put("mail.smtp.auth", "true");
props.put("mail.smtp.host", host);
props.put("mail.smtp.port", port);
// SSL Factory
// props.put("mail.smtp.socketFactory.class",
// "javax.net.ssl.SSLSocketFactory");
props.put("mail.smtp.starttls.enable", "false"); System.out.println("TLS Settings False");
System.out.println("Sending with port: " + port);// Get the Session object.
Session session = Session.getInstance(props,
new javax.mail.Authenticator() {
protected PasswordAuthentication getPasswordAuthentication() {
return new PasswordAuthentication(username, password);
}
}); try {
// Create a default MimeMessage object.
Message message = new MimeMessage(session);// Set From: header field of the header.
message.setFrom(new InternetAddress(username));// Set To: header field of the header.
message.setRecipients(Message.RecipientType.TO,
InternetAddress.parse(to));// Set Subject: header field
message.setSubject("Testing Subject from ******.com.pk");// Now set the actual message
message.setText("Hello, this is sample for to check send " +
"email using JavaMailAPI on personal workstation ");// Send message
Transport.send(message); System.out.println("Sent message successfully...."); } catch (MessagingException e) {
throw new RuntimeException(e);
}
Próbowałem również skorzystać z biblioteki Jodd Mail Library, która odtwarza tę samą sytuację, co daje mi powód, by sądzić, że problem dotyczy systemu operacyjnego.
Nie znaleziono powiązanych wyników
Zaproszony:
Aby odpowiedzieć na pytania, Zaloguj się lub Zarejestruj się
1 odpowiedzi
Anonimowy użytkownik
Potwierdzenie od:
Ważnym pytaniem podczas rozwiązywania problemów z pocztą, która jest akceptowana przez MTA, ale nie jest dostarczana do odbiorcy, jest to, jak szybkość dostarczania będzie wyglądać w przypadku innej poczty wysłanej z tego samego serwera, a zwłaszcza do tej samej domeny, która wyraźnie odrzuca pocztę z Twoich programów.
Jest wiele rzeczy, które możesz zrobić, aby poprawić dostarczalność, zaczynając od skonfigurowania bezpiecznego serwera pocztowego (tj. Niebędącego źródłem spamu), a następnie poprawnego zastosowania rekordów/nagłówków SPF, DKIM i DMARC w DNS + MTA.