Nie można dodać certyfikatu do zaufanych głównych urzędów certyfikacji w systemie Windows 7
Próbuję dodać certyfikat programisty Apple, aby wysyłać powiadomienia push do sekcji Zaufane główne urzędy certyfikacji. Pojawia się następujący błąd: „Import nie powiódł się, ponieważ sklep był tylko do odczytu, był pełny lub sklep nie został poprawnie otwarty”.
Jestem zalogowany jako administrator. Nie mogę wymyślić, jak to rozwiązać. Czy ktoś wcześniej był w stanie naprawić podobny problem?
Dziękuję za Twój czas...
Nie znaleziono powiązanych wyników
Zaproszony:
Aby odpowiedzieć na pytania, Zaloguj się lub Zarejestruj się
1 odpowiedzi
Anonimowy użytkownik
Potwierdzenie od:
instrukcje tutaj
http://casualtechs.blogspot.co ... .html
(tutaj dostosowujemy kroki 3 i 12, aby brzmiały „Zaufane główne urzędy certyfikacji” zamiast „Zaufani wydawcy”):
[/*]
[*]
Kliknij prawym przyciskiem myszy Zaufane główne urzędy certyfikacji na liście folderów po lewej stronie.
[/*]
[*]
Z menu podręcznego wybierz opcję Wszystkie zadania & > & > "Import .."
[/*]
[*]
Kliknij Następny"
[/*]
[*]
Kliknij przycisk Przeglądaj
[/*]
[*]
Przejdź do folderu, w którym zapisałeś certyfikat, kliknij go, a następnie kliknij przycisk „Otwórz”.
[/*]
[*]
Kliknij Następny"
[/*]
[*]
Wybierz „Umieść wszystkie certyfikaty w następnym sklepie”.
[/*]
[*]
Kliknij przycisk Przeglądaj
[/*]
[*]
Zaznacz pole obok „Pokaż sklepy stacjonarne”
[/*]
[*]
Rozwiń folder Zaufane główne urzędy certyfikacji.
[/*]
[*]
Kliknij „Komputer lokalny”
[/*]
[*]
Kliknij przycisk OK.
[/*]
[*]
Kliknij Następny"
[/*]
[*]
Kliknij przycisk Zakończ.
[/*]
[/list]
Zasadniczo brakowało mi podczas próby zaimportowania certyfikatu przejścia do folderu Komputer lokalny w folderze Zaufane główne urzędy certyfikacji.