Klasyfikacja połączeń lokalnych w CDR z Cisco CallManager
Próbuję przeanalizować, w jaki sposób korzystamy z telefonii, aby ocenić nasz plan taryfowy u naszego dostawcy PRI.
Włączyłem CDR w Call Manager i mogę generować raporty Gateway Summary, które wydają się raportować całkowitą liczbę połączeń w każdej grupie klasyfikacji połączeń (intranet, krajowe, lokalne, międzymiastowe, międzynarodowe, przychodzące, tandemowe, inne). Wszystko wydaje się być rozpoznawane poprawnie, z wyjątkiem połączeń lokalnych. Połączenia lokalne są klasyfikowane jako połączenia międzymiastowe.
Generuję raport, przechodząc do narzędzia do analizy i raportowania CDR, wybierając opcję Raporty urządzeń - & > „Brama” - & > „Podsumowanie” i wybranie wszystkich typów połączeń.
Jak mogę zmienić klasyfikację połączeń lokalnych, aby były poprawnie zidentyfikowane?
Z moich wstępnych badań wynika, że wzorzec trasy traktuje połączenia lokalne jako połączenia międzymiastowe. Wydaje się, że to „działa”, ponieważ w naszym regionie 10-cyfrowe wybieranie numeru jest wymagane w przypadku połączeń lokalnych, ale jest to potencjalnie nieprawidłowe i powoduje ten problem.
Nie znaleziono powiązanych wyników
Zaproszony:
Aby odpowiedzieć na pytania, Zaloguj się lub Zarejestruj się
1 odpowiedzi
Anonimowy użytkownik
Potwierdzenie od:
Zdefiniowane tutaj filtry/szablony określą klasyfikacje używane w raportach. Moje ustawienia były takie same, więc połączenia lokalne były klasyfikowane jako połączenia międzymiastowe. Edycja wzorów w celu usunięcia nakładania się skutkuje poprawną klasyfikacją.