Niski poziom głośności podczas połączeń typu SIP


Niedawno do naszej siedziby przeniosła się nowa firma, którą dodaliśmy do naszego przełącznika FreePBX i przenieśliśmy ich numery do naszego dostawcy VOIP. Cały routing IVR i wszystko jest skonfigurowane. Jednak ciągle narzekają na niską liczbę połączeń. Nie doświadczam tego z moimi własnymi telefonami, głośność wszystkich naszych połączeń przez naszego dostawcę usług internetowych i centralę jest w porządku. Sądząc po moich wyszukiwaniach, uważam, że głośność połączeń łykowych jest w większości automatyczna? Przed naszą obecną konfiguracją mieliśmy linię PRI i na tej karcie interfejsu mogliśmy ustawić określone parametry, myślę, że było to coś w rodzaju fxotune, jeśli dobrze pamiętam, ale teraz to czysty łyk i łyk. Z powodu ciągłej pracy w domu przekierowuję wszystkie ich rozmowy na ich telefony komórkowe, a oni wciąż narzekają na niski poziom głośności. Wysłuchałem kilku nagrań i muszę uwierzyć, że nawet na nagraniach wolumen jest cichy. Czy nie mogę nic zainstalować na trasach głównych lub wychodzących/przychodzących, aby zwiększyć głośność? Wszelkie wskazówki byłyby bardzo mile widziane. Powinienem być tutaj uznany za początkującego, chociaż zajmowałem się tymi rzeczami od lat, to niewielka część mojej pracy i prawdopodobnie spędzam mniej niż 3 godziny rocznie na rzeczach z gwiazdką/voip/freepbx/sip.
Zaproszony:

Aby odpowiedzieć na pytania, Zaloguj się lub Zarejestruj się