Aplikacja Outlook 2016 zawiesza się podczas pracy w udostępnionej skrzynce pocztowej


Korzystamy z Office365 z Exchange Online, więc nasza firma nie posiada już własnego serwera Exchange.
Mamy skrzynkę pocztową o nazwie
       info
który jest

ogólna skrzynka pocztowa
https://technet.microsoft.com/ ... 66275(v=exchg.150).aspx... W tej skrzynce otrzymujemy wszystkie zamówienia od klientów, a około 15 pracowników naszego działu handlowego pracuje jednocześnie z tą skrzynką pocztową - klasyfikują nowe listy, edytują nagłówki i przenoszą maile do podfolderu.
Czasami, gdy ktoś przenosi wiadomość e-mail do podfolderu, program Outlook przestaje odpowiadać. nawet jeśli odczekają 5 minut, program Outlook po prostu zawiesza się i nie ma innego sposobu rozwiązania problemu niż jego zabicie i ponowne uruchomienie.
Czasami, gdy ktoś kategoryzuje wiadomość e-mail lub edytuje nagłówek, inni klienci nie aktualizują wiadomości e-mail, więc ludzie zaczynają pracować z tym samym e-mailem, ponieważ uważają, że nadal jest nienaruszony, ale w rzeczywistości ktoś już nad nim pracuje.
Jeśli usuniemy 5000 e-maili z folderu usuniętych elementów tej skrzynki pocztowej, Outlook zawiesi się na każdym komputerze, ponieważ musi zsynchronizować dane z serwerami Microsoft i (myślę) edytować lokalne dane skrzynki pocztowej (w lokalnym pliku pst).
Jak widać, jest to dość frustrujące. Moje pytanie do Ciebie brzmi: czy ktoś doświadczył tego samego problemu? Co zrobiłeś, aby rozwiązać ten problem. Czy potrzebujemy wewnętrznego serwera Exchange, żeby nie było problemu? Czy jest coś, co możemy poprawić w Outlooku, aby to działało lepiej?
Podziękować!
Zaproszony:

Aby odpowiedzieć na pytania, Zaloguj się lub Zarejestruj się