Co to jest 1 << 0?
enum
{
kFlag_FPS = 1 << 0,
kFlag_Help = 1 << 1,
kFlag_RedBlue3D = 1 << 2,
}
Próbuję zrozumieć, czym jest ten kod, nie do końca rozumiem, co to jest:
1 << 0
znaczy?
Każda pomoc jest mile widziana!
Nie znaleziono powiązanych wyników
Zaproszony:
Aby odpowiedzieć na pytania, Zaloguj się lub Zarejestruj się
6 odpowiedzi
Anonimowy użytkownik
Potwierdzenie od:
Operatory zmiany MSDN: & > & > i & < & <
http://msdn.microsoft.com/en-u ... rator przesunięcia w lewo wymusza wzór bitowy w pierwszym operandzie
przesunięcie w lewo o liczbę bitów określoną przez sekundę
operand. Bity zwolnione przez operację przesunięcia są wypełniane zerem. to
logiczne przesunięcie zamiast przesuwania i obracania.
Oznacza to, że użytkownik przyjmuje wartość bitu i przesuwa bity w lewo na podstawie poprawnej liczby.
Oznacza to, że w tym przypadku ich wartości będą wyglądać tak w postaci binarnej.
Pierwsza zmiana jest niepotrzebna, ale wygląda bardziej spójnie z resztą.
Anonimowy użytkownik
Potwierdzenie od:
Anonimowy użytkownik
Potwierdzenie od:
W matematyce wygląda to tak: lub
Anonimowy użytkownik
Potwierdzenie od:
Anonimowy użytkownik
Potwierdzenie od:
ale programista bardziej lubi symetrię.
Anonimowy użytkownik
Potwierdzenie od:
w operatorze Java '& > & > & > 'to operator przesunięcia w prawo bez znaku. Zawsze wypełnia 0 niezależnie od znaku liczby.
// x jest przechowywane przy użyciu formy uzupełnienia do 32-bitowej 2.
// reprezentacja binarna -1 to wszystkie 1s (111..1)