Jak stworzyć tablicę obiektów w Golang?
Mam wymaganie, w którym muszę przechowywać tablicę obiektów w zmiennej. Obiekty są różnych typów. Zapoznaj się z następującym przykładem:
v := [ {"name":"ravi"},
["art","coding","music","travel"],
{"language":"golang"},
{"experience":"no"}
]
Zauważ, że drugi element jest tablicą samego ciągu. Po przeprowadzeniu badań pomyślałem o zachowaniu tego jako typu interfejsu, na przykład:
var v interface{} = [ {"name":"ravi"},
["art","coding","music","travel"],
{"language":"golang"},
{"experience":"no"}
]
Jednak pojawia się kilka błędów kompilacji, których nie jestem w stanie rozgryźć.
Nie znaleziono powiązanych wyników
Zaproszony:
Aby odpowiedzieć na pytania, Zaloguj się lub Zarejestruj się
2 odpowiedzi
Anonimowy użytkownik
Potwierdzenie od:
link do placu zabaw
https://play.golang.org/p/PjUa4Yjx0C
:
Ale prawdopodobnie nie chcesz tego robić. Zmagasz się z systemem typów i zastanawiałbym się, dlaczego używasz Go, jeśli zrobiłeś to w ten sposób. Rozważ użycie systemu typów -
playground link
https://play.golang.org/p/oy1QfHgWKE
:
Anonimowy użytkownik
Potwierdzenie od:
https://golang.org/ref/spec#Composite_literals
https://golang.org/ref/spec#Composite_literals