Odmowa dostępu do narzędzia DHCP


Nie mogę zrozumieć, dlaczego tak się dzieje, kiedy otwieram narzędzie DHCP na moim serwerze, pojawia się następujący komunikat.


Odmowa dostępu
Nie masz dostępu do tego serwera DHCP. Aby wyświetlić informacje o serwerze DHCP, musisz być zalogowany jako administrator, administrator DHCP lub użytkownik DHCP.
Jeśli nadal nie możesz uzyskać dostępu do serwera, aby spróbować połączyć się ponownie, kliknij
<kbd>
F5
</kbd>
lub w menu Akcja kliknij Aktualizuj.

Po sprawdzeniu, że jestem administratorem domeny i członkiem grupy Administratorzy DHCP, niezależnie od tego, które konto jest używane do logowania. Działa to dobrze, jeśli zaloguję się do innego serwera DHCP w naszej sieci. Tylko na tym serwerze to nie działa.
Kilka innych ważnych szczegółów:
  • Windows Server 2003 R2 Standard Edition
  • Role serwera [list][*]Serwer plików
  • Serwer aplikacji (IIS)
  • Kontroler domeny (Active Directory)
  • serwer DNS
  • DHCP serwer

[/*]
[*]
Dodatkowe oprogramowanie
  • Symantec Endpoint Protection (v12.1.1000.157 RU1)
  • Altiris (wersja 7.1)

[/*]
[/list]
Zaproszony:
Anonimowy użytkownik

Anonimowy użytkownik

Potwierdzenie od:

W końcu znalazłem powód, dla którego tak się dzieje. Ktoś zmienił usługę, aby działała jako konto usługi domeny. Zmieniłem go tak, aby działał na koncie System lokalny i teraz działa dobrze, bez negatywnego wpływu na funkcję DHCP.

Aby odpowiedzieć na pytania, Zaloguj się lub Zarejestruj się