Nie można wprowadzić poświadczeń za pomocą monitów UAC podczas pomocy zdalnej
Używamy zapór SonicWALL w całej naszej sieci. Używamy narzędzia SonicWALL Virtual Assistance do obsługi Pulpitu zdalnego. Ponieważ nasze systemy nie są częścią grupy roboczej, ale należą do domeny, napotykamy problemy, gdy pojawiają się żądania UAC.
Aby obejść ten problem, zmodyfikowaliśmy zasady UAC, takie jak przełączanie w celu bezpiecznego wyłączenia pulpitu, zezwalanie aplikacjom dostępu do interfejsu użytkownika na żądanie podniesienia uprawnień bez korzystania z bezpiecznego pulpitu itp. W rezultacie mogliśmy zobaczyć monit UAC na zdalnym komputerze ... system użytkownika, ale nie możemy z nim wchodzić w interakcje i nie możemy wprowadzić do niego danych uwierzytelniających. Widzę wprowadzane hasło, jeśli robi to użytkownik lokalny. Nie możemy jednak zdalnie współdziałać z oknem monitu UAC. Czy jest na to jakieś rozwiązanie?
Nie znaleziono powiązanych wyników
Zaproszony:
Aby odpowiedzieć na pytania, Zaloguj się lub Zarejestruj się
3 odpowiedzi
Anonimowy użytkownik
Potwierdzenie od:
Anonimowy użytkownik
Potwierdzenie od:
Anonimowy użytkownik
Potwierdzenie od: