Nie można wprowadzić poświadczeń za pomocą monitów UAC podczas pomocy zdalnej


Używamy zapór SonicWALL w całej naszej sieci. Używamy narzędzia SonicWALL Virtual Assistance do obsługi Pulpitu zdalnego. Ponieważ nasze systemy nie są częścią grupy roboczej, ale należą do domeny, napotykamy problemy, gdy pojawiają się żądania UAC.
Aby obejść ten problem, zmodyfikowaliśmy zasady UAC, takie jak przełączanie w celu bezpiecznego wyłączenia pulpitu, zezwalanie aplikacjom dostępu do interfejsu użytkownika na żądanie podniesienia uprawnień bez korzystania z bezpiecznego pulpitu itp. W rezultacie mogliśmy zobaczyć monit UAC na zdalnym komputerze ... system użytkownika, ale nie możemy z nim wchodzić w interakcje i nie możemy wprowadzić do niego danych uwierzytelniających. Widzę wprowadzane hasło, jeśli robi to użytkownik lokalny. Nie możemy jednak zdalnie współdziałać z oknem monitu UAC. Czy jest na to jakieś rozwiązanie?
Zaproszony:
Anonimowy użytkownik

Anonimowy użytkownik

Potwierdzenie od:

Włączenie następującej opcji zasad grupy na komputerach stacji roboczych może umożliwić zdalną interakcję z wskazówkami UAC. Jest to wymagane w przypadku wbudowanej Pomocy zdalnej Microsoft.
         Computer Configuration\Policies\Windows Settings\Security Settings\Local Policies\Security Options\User Account Control: Allow UIAccess applications to prompt for elevation without using the secure desktop
Anonimowy użytkownik

Anonimowy użytkownik

Potwierdzenie od:

Jednym z możliwych rozwiązań jest użycie SCCM. Korzystając z narzędzi zdalnych w SCCM, możesz wprowadzić monit UAC.
Anonimowy użytkownik

Anonimowy użytkownik

Potwierdzenie od:

Nie, nie ma na to rozwiązania. Celem dialogu UAC jest to, że interoperacyjność nie jest możliwa. W związku z tym złośliwy kod lub osoby atakujące nie mogą uruchomić żadnego kodu jako administrator.

Aby odpowiedzieć na pytania, Zaloguj się lub Zarejestruj się