Exchange 2013 został poddany kwarantannie
Mam skrzynkę pocztową archiwum Exchange, która jest cały czas poddawana kwarantannie. Po kilku badaniach dowiedziałem się, jak wyjąć archiwalną skrzynkę pocztową z kwarantanny, ale po kilku minutach skrzynka wraca do stanu kwarantanny.
Próbowałem wyeksportować archiwum do pliku pst, ale nie ma wystarczająco dużo czasu, aby je wyeksportować, zanim skrzynka pocztowa wróci do kwarantanny.
Czy mogę wyłączyć funkcję kwarantanny dla serwera skrzynek pocztowych programu Hole Exchange 2013? Aby móc wyeksportować uszkodzone archiwum do pliku pst?
Lub jakieś narzędzia do naprawy uszkodzonej skrzynki pocztowej? Czy istnieje obejście tego problemu?
Bardzo dziękuję za pomoc! Z poważaniem!
Nie znaleziono powiązanych wyników
Zaproszony:
Aby odpowiedzieć na pytania, Zaloguj się lub Zarejestruj się
1 odpowiedzi
Anonimowy użytkownik
Potwierdzenie od:
Oto link do powiązanego artykułu w kb:
Skrzynki pocztowe są poddawane kwarantannie, a bazy danych nieoczekiwanie przestają działać w przypadku awarii w programie Exchange Server 2013 | Pomoc techniczna firmy Microsoft
https://support.microsoft.com/en-us/kb/3095369