Jak naprawić przekroczenie limitu czasu żądań internetowych, błędy puli połączeń, blokowanie danych itp.
Mam pytanie i mam nadzieję, że ktoś może tu pomóc. Używam aplikacji internetowej .NET i
błąd
w pewnych okolicznościach. Błąd
„System.Data.SqlClient.SqlException: Przekroczono limit czasu”.
Chociaż jest generowany przez kod C # .NET, który łączy się z bazą danych, nie sądzę, że problem jest z kodem, więc zamieszczam pytanie tutaj, a nie na StackOverflow.com.
Ten limit czasu występuje tylko dla niektórych użytkowników aplikacji, a nie dla wszystkich. Próbowałem bardzo kosztownie przeanalizować SQL, ale nie mogłem znaleźć w nim żadnych problemów z wydajnością. SQL, o którym mowa, działa u mnie w zaledwie kilka sekund, natomiast powyższy błąd pojawia się po kilku minutach oczekiwania. Problem w tym, że to
Wydaje się, że dzieje się to TYLKO podczas uzyskiwania dostępu do witryny, a nie podczas uruchamiania tego samego kodu za kulisami.
Doprowadziło mnie to do przekonania, że problem był w jakiś sposób związany z blokowaniem transakcji, o którym wiem bardzo niewiele.
Więc moja
Pytanie jest dla tych, którzy rozumieją logikę transakcji, błędy puli połączeń i/lub jak zapytania danych sieci Web różnią się od zapytań wykonywanych bezpośrednio w DBMS (SQL Server).
Naprawdę nic o tym nie wiem i dlatego w ogóle nie rozumiem. Naprawdę mam nadzieję, że ktoś tutaj może udzielić mi rady lub wskazać mi właściwy kierunek.
Jeśli umieściłem to pytanie w złym miejscu, daj mi znać.
Z góry dziękuje za twoją pomoc.
Nie znaleziono powiązanych wyników
Zaproszony:
Aby odpowiedzieć na pytania, Zaloguj się lub Zarejestruj się
1 odpowiedzi
Anonimowy użytkownik
Potwierdzenie od:
Domyślny limit czasu ustawiony w SQL to 600 sekund, co powinno wystarczyć do zakończenia żądania internetowego. Jeśli jednak limit czasu aplikacji jest ustawiony na niższą wartość i przekracza limit czasu klienta, zostanie zgłoszony błąd limitu czasu.
Żądanie wygasło z kilku powodów.
Tutaj możesz wyszukiwać
http://msdn.microsoft.com/en-u ... .aspx
z możliwych powodów. Jeśli zdarzy się to przypadkowo, nie musisz martwić się o porty, ustawienia zapory ani poprawną pisownię nazwy serwera. Należy jednak sprawdzić, czy protokoły włączone przez klienta są zgodne z co najmniej jednym z protokołów włączonych na serwerze (protokół TCP/IP jest najpopularniejszym protokołem, który powinien być włączony).